دفترارتباط مردمی نماینده ی شهرستان شوش در دوره ی یازدهم مجلس شورای اسلامی طی مراسمی افتتاح شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 158
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 434
:: بازدید ماه : 8123
:: بازدید سال : 20812
:: بازدید کلی : 297950
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 30 خرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 17 روز پنج شنبه 29 خردادماه1399 همزمان با سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی آیین افتتاح دفتر دکتر محمد کعب عمیر نماینده ی شهرستان شوش در یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مسئولین ، عشایر و بیش از 300 نفر از نخبگان ، جوانان و خبرنگاران در سالن پژوهشکده ی شهدای هسته ای این شهرستان برگزار شد .

در آیین افتتاح  این دفتر آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن تبریک به دکتر محمد کعب عمیر به خاطر تلاش هایی که در این مدت داشته است گفت : به اندازه ی کافی جلسه برگزار شده و قطعا از این به بعد هم جلسات برگزار می شود اما مهم این است که برای رفع مشکلات ما پیگیری های لازم را داشته باشیم .

وی افزود : در شهرستان شوش ما امکانات زیادی را در اختیار داریم ولی به جای این که از آنها استفاده کرده تا مثلا بیکاری را ریشه کن کنیم متأسفانه این امکانات را به تهدید برای شوش تبدیل کرده ایم در صورتی اگر ما بخواهیم به یکی از این امکانات مثلا طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اشاره کنیم تا کنون فقط فاز اول آن به بهره برداری رسیده و اگر ما پیگیری های لازم را برای فازهای بعدی آن به کار ببریم قطعا همین این پروژه می تواند بخش عظیمی از بیکاری را بر طرف نماید .

در ادامه دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش در آیین افتتاح دفتر ارتباط مردمی نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت : اولین هیئت اجرایی که در سطح کشور تشکیل شد ، اولین و سالمترین انتخاباتی که در کشور برگزار شد و بعد از فقط 4 ساعت  نتیجه ی آن اطلاع رسانی گردید انتخابات شهرستان شوش بود که جا دارد از  مردم شریف شهرستان شوش قدردانی  نمایم .

رئیس شورای تأمین شهرستان شوش در ادامه به بالا رفتن نرخ نان اشاره کرد و خاطر نشان نمود : افزایش قیمت نان تصمیم استانی بوده که میطلبد نمایندگان در این خصوص با رایزنی در مرکز در قیمت گذاری کمک کنندتا نزخ نان به حالت اول برگردد .

دکتر غزی در پایان  خطاب به مسئولین دستگاه های دولتی اظهار داشت : به خاطر اینکه مشکلات عمده ی شهرستان شوش مرتفع شوند از دستگاه های اجرایی انتظار دارم که با دکتر کعب عمیر نهایت همکاری را داشته باشند  .

دکتر محمد کعب عمیر نماینده ی مردم شریف شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات دوره ی یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان شوش  ، اعضای شورای تأمین و مسئولین دستگاه های اجرایی گفت : برخی  در محافل می گویند که چرا  من داوطلب عضویت در کمیسیون انرژی شده ام در پاسخ به این عزیزان باید بگویم که رشته ی تخصصی من همین انرژی است و لذا تشخیص دادم عضو کمیسیونی باشک که برای جامع مثمر ثمر باشم .

وی افزد : به خواست خداوند یکتا وام دار هیچ کس نبوده و نیستم و هر تصمیمی که تاکنون گرفته ام برگرفته از افکار خودم بودم البته قصد دارم از نخبگان شهرستان چه آنهایی که به من رأی داده اند و یا آنهایی که به دیگر داوطلبین رأی داده اند بدون در نظر گرفتن « نژاد ـ قومیت و یا زبان» استفاده خواهم کرد .

نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی سپس به انتخاب برخی از نخبگان به عنوان مسئولین ادارات اشاره کرد و تصریح نمود : وظیفه ی اصلی هر نماینده در مجلس قانون گذاری است و انتخاب مسئولین ادارات به عهده نماینده ی عالی دولت در هر شهرستان است اما این را می گویم که فرصتیبه مسئولین حاضر داده شود تا شاید بتوانند خودی نشان داده و در راستای انقلاب برنامه های را جلو برند و اگر نتوانستند با توجه به تجارت ، مهارت ها و تخصص ها افرادی از نخبگان و جوانان انقلابی جایگزین شوند .

وی سپس به ظرفیت های شهرستان شوش اشاره کرد و گفت : شهرستان شوش علاوه بر سه رودخانه که از این رودخانه ها علاوه بر شوش و شهرهایی نظیر دزفول  ، اندیمشک و شهرستان های پایین دست استفاده می کنند؛ ظرفیت هایی نظیر میراث فرهنگی دارد که متأسفانه به جایی این که از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم در این سال هات آن را برای شوش به عنوان یک تهدید تبدیل کرده ایم و می بایست آن را دوباره به یک فرصت تبدیل کنیم .

دکتر محمد کعب عمیر در پایان یادآور شد : من منتظر نبودم تا 7 خردادماه از راه برسد و کار خود را آغاز کنم بلکه زمانی هم دکتر سید راضی نوری نماینده ی این شهرستان شوش بود بعد از انتخابات فعالیت خود را آغاز نمودم چون هدف من خدمت رسانی به حوزه ی انتخاباتی ام است و از این به بعد هم تا زمانی که نماینده ی این شهرستان هستم برای رفع مشکلات آن تلاش می کنم .

در ادامه جمعیت از سالن خارج و به مجلی که برای دفتر ارتباط مردمی در نظر گرفته بودند حرکت کرده و به دست امام جمعه ی شهرستان شوش این دفتر افتتاح شد .

 

مهندس عبدالرضا مانعی که در کارنامه ی خود «شهردار شوش طی دو مرحله ـ بخشدار فتح المبین معاونت فرمانداری و....» را یدک می کنند به عنوان رئیس دفتر دکتر محمد کعب عمیر و مهدی بداوی از خبرنگاران پایگاه خبری نسیم شوش به عنوان منشی این دفتر پاسخگویی مردم شریف شهرستان شوش در غیاب دکتر محمد کعب عمیر خواهند بود .

نکته ای که جای سئوال داشت این بود که در آیین افتتاح دفتر ارتباط مردمی دکتر محمد کعب عمیر هر چند که به آنهایی که ماسک نداشتند ماسک اهدا گردید و با الکل دستان حاضرین ضدعفونی شد اما فاصله گذاری اجتماعی اصلا رعایت نشد و علاوه بر این که یک صندلی خالی وجود نداشت راه روهای بین صندلی ها هم پر از جمعیت بود ، امیدوارم این تجمع باعث مبتلا شدن برخی از حاضر به ویروس منحوس کرونا نشده باشد .



:: بازدید از این مطلب : 2266
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.